Je bent niet ingelogd.

#1 2016-01-14 16:13:09

Gulik
Gebruikers

Fiat Coupe aangeboden

Hallo allemaal,

Na 7,5 jaar in ons bezit te zijn geweest en met veel plezier erin gereden te hebben ga ik mijn coupe verkopen. Tot 2 weken terug heb ik er dagelijks in gereden.
Hij mag voor een prikkie weg omdat wij geen ruimte meer hebben om hem neer te zetten ivm aanschaf andere auto.
Hij moet voor het weekend weg, aangezien hij APK gekeurd moet worden. Waar hij overigens zonder problemen door heen gaat komen, maar wij nu geen zin meer in hebben om dat te gaan doen, omdat wij er zo snel mogelijk van af moeten.
Dus als niemand er voor komt moet ik hem helaas dit weekend (16 jan 2016) naar de sloop brengen, wat ik erg zonde vind!! Aangezien er niet heel veel meer van rijden!

Het gaat om een Gele fiat coupe 2.0 16V.
Er staat nu ongeveer 210.000 op te tellen, bij 140.000 was hij helemaal vast gelopen (inmiddels 7 jaar geleden) en is toen geheel gereviseerd.
Als hij koud is (met name in de winter) heeft hij de neiging om uit te vallen nadat hij gestart is, maar daarna rijdt hij prima. In de zomer heeft hij hier bijna geen last van.
3 jaar geleden is hij helemaal gespoten en de deuren uitgedeukt.
RVS uitlaat, vorig jaar een nieuwe catalisator eronder gezet.
17 inc 8J velgen deze hebben wel wat beschadigingen, goede banden. Verlaagd met APEX vering.
Wiel rechts voor, moet er waarschijnlijk een homokineed vervangen worden.
Green luchtfilter.

Wie geeft hem nog een nieuwe kans?!
Ik vraag er niet veel voor, dus doe een leuk bod!

Voor foto's en/of meer informatie:
Ilona
Tel: 0612975480.
Of mail: loonie9@hotmail.com

Laatst bewerkt door Gulik (2016-01-15 03:38:00)

Forum footer