Nee maar,... wat een nieuws
De ontwerper Chris Bangle van de Coupe komt terug naar zijn ouwe stekkie, de Fiat group.
Maar ondanks het feit dat er nog niets officieel bevestigd is, wachten we met spanning af!
Ik zeg altijd maar, waar rook is .....is vuur.
wordt vervolgt.
Jos CPI
Bron: Fiatblog.nl
(Er staan foto's bij van mijn Coupie,.. dat geeft mij een trots gevoel om z'n Coupe te rijden)
Laatst bewerkt door josso rosso (2010-05-27 22:40:37)
Ooo dat klinkt wel super... hopelijk komt er dan een nieuwe coupe ![]()
nieuwe coupe zal wat worden op accu's of zo met alle technische snufjes en zal ook niet zo uitzien als nu ook niet in de lijn van.
kijk maar naar alle concept cars verre van de oude auto's, dus zal wel zoiets worden als de bravo met kont en net iets langer ben benieuwd kan het mis hebben hoor
Nou denk het niet... denk dat chris bangle wel beetje old skool style zal blijven en een coupe op stroom ?? hahahaha neee
gewoon lekkere krachtige motor. we zullen het zien
zelfs de nieuwe bmw m1 (god mag hopen dat ie er ooit komt) gaat waarschijnlijk op stroom rijden ZWAAR zonde
dat zou inderdaad zwaar zonde zijn ja
ach waarom? als ze ze zo goed kunnen maken dat ze net zo rijden als op welke fossiele brandstof dan ook?
Dat is nou juist het probleem... dat kan dus niet
oke
een auto verliest zijn spirit als die elektrisch gaat rijden dus geen sportief geluid meer en zelfde als op gas gaan rijden.... de spirit van die auto is compleet weg... je gaat toch ook geen ferrari op een elektromotor zetten haha
stephanrou schreef:
je gaat toch ook geen ferrari op een elektromotor zetten haha
Bij Porsche hebben ze dat al gedaan. Het hybride-prototype is sneller dan de Carrera GT en zuiniger dan de Prius...!!
Ik ben heel benieuwd wat er bij Fiat gaat gebeuren.
@stephanrou dan nu even shocking nieuws voor je, ferrari komt namelijk met een hybride.. bijgekomen? oke, dan nu het goede nieuws.. er zit nog steeds een dik vet motorblok in ![]()
http://www.autoweek.nl/autonieuws/13742 … 99-Hybride
Mijn mening is dat Fiat gewoon normaal moet doen en lekker met een concurrent voor de TT, Scirocco, Brera, RCZ enz moeten komen, uiteraard dienen ze weer héél goed naar het design bij Ferrari te kijken ![]()
ennuh, houd het gewicht laag graag!
In Geneve stonden zowel Ferrari als Lamborghini met een hybride, dus... Alleen allebei in zo'n wazige groene kleur om te benadrukken dat het een "green" car is. Zonde...
Nou al had ik het geld voor een lambo en een ferrari dan had ik hem nog niet in hybride gekocht... vind het zo'n onzin maarja ieder voor zig
Ik vind het helemaal geen onzin, de fossiele brandstof raakt een keer op, punt. Als je als automerk over 30 jaar nog wilt bestaan dan ben je gedwongen om je voor te bereiden op de toekomst!
Daarnaast...boeit het mij niet zo? Als de auto's maar niet veel zwaarder worden en er nog steeds kneiterhard mee te rijden is!
nog steeds... dan maar geen auto... ja of een andere normale hybride... dus een honda of gewoon een prius
maar geen ferrari hybride.... Zo ben ik
Ik Laat me verassen ben wel benieuwd naar nieuwe ontwikkelingen , wie weet met wat voor moois ze op de proppen komen. ![]()

Geen olie meer????? ![]()
Dan maar op gas (LPG) rijden.....genoeg gas bij Gasprom mits dat hun kranen afblijven....almaar ruzie maken met de buurlanden:cool:
http://www.autoweek.nl/autonieuws/14248 … -naar-Fiat
het begint steeds meer te roken... overigens, ook opvallend veel (positieve) reacties over onze Coupeetjes.