ik spotte er maandag btw 1 op de n31 bij afslag kimswerd, het was een gele dat was rond half 6 meende ik
jullie zullen mij ook gaan spotten over een maandje of twee bij blik op de weg hahaha
gisteravond aangehouden vanwege de snelheid om 2:30 (dan mag je toch ook wat harder)
camera erbij en alles?
je haar zat toch wel goed he?![]()
vraagje hoeveel km was je voet te zwaar. (hoe hard reed je).
en ![]()
nou mijn haar zat prima alsof ik het wist was die middag naar de kapper geweest:P
en ze hebben geen meting kunnen doen was te ver weg voor ze
eersst kwamen ze me tegemoet en daarna kwam er een auto achter me aan met een rotvaart, dus ik dacht das niet goed he zeker toen hij ook in een keer 80 ging rijden.
had het in de gaten dus reed ook 80 hahaha
niks aan het handje boetevrij vanaf gekomen, wel met een preek over verantwoordelijkheden
Ja je moet er wat voor over hebben om met je giegel op de tv te komen ![]()

Gespot.. weer die rode coupe in velp lol.. heeft witte velgen inmiddels... ![]()
Ik zag gisteren op de a12 richting velperbroek een rode rijden. Volgens mij die met die witte velgen, zie ik vaker.
Monrealese schreef:
Ik zag gisteren op de a12 richting velperbroek een rode rijden. Volgens mij die met die witte velgen, zie ik vaker.
hoi die rode met witte velgen woond in velp ik heb hem vandaag nog gezien 01-08-2010
groet chris
misschien is een keer attanderen op dit forum ![]()
Vandaag station Dieren blauwe 16vt kenteken begon met 49
2 keer achter elkaar een grijze coupe gespot met dame erin.. die zeer netjes terug zwaaide op Presikhaaf in Arnhem
Vanavond een gele coupé gezien, was al redelijk donker, bij kruispunt van de Blauwe Golf.
Was trouwens weer eens kassa-avond voor de politie in Friesland, overal "jagende" motoragenten en stiekem laseren vanuit een auto langs de weg in de regen:P de mietjes
stephanrou schreef:
misschien is een keer attanderen op dit forum
is al gedaan maar doet hij niets mee:|
een gele in adam met de achterlichten in de kofferbak..
kenteken begon met 43-xx-xx volgens mij.
hrb schreef:
Een vincy grey LE op de A1 bij amersfoort om 17.15
Ik was het niet ......
,
Harm ga je ook mee volgende week zondag?
@Johan, als je vaker over de jachtlaan rijdt is de kans groot dat je onze groene Coupé ook eens spot..
Reed ik zaterdag haaksbergen uit, en tussen de Bentley's, Aston Martins, vele Porsches en allerlei klassiek schoon sprong er één auto ineens héél erg uit... Een Coupétje uiteraard al is t voornamelijk door de kleur. deze gele kanarie (tussen allemaal donkere auto's) staat daar te koop bij Carparc (www.carparc.nl) zag er netjes uit maar deze 2.0 16v heeft wel al een behoorlijke kilometerstand.
bino1983 schreef:
@Johan, als je vaker over de jachtlaan rijdt is de kans groot dat je onze groene Coupé ook eens spot..
.
hoi bino1983
als ik dan een groene kan spotten
is het dan toevallig die gene die iets buiten deventer staat.
bij de dijk bij een verbouwde boerderij
groet johan
Vandaag om 16.30 blauwe Coupé met Duits kenteken op nieuwe rondweg bij Ommen

helemaal vergeten, vorige week een sprintblauwe 20VT (geen plus) met engelse kentekenplaten (en bijpassend stuur aan de verkeerde kant)... k had het raampje open en hoor ineens duidelijk een turbo ff afblazen en ineens een kort sprintje met heerlijke roffel... kijk op, en zie ineens dat t een Coupé is ook nog.. was in Almelo, denk dezelfde die ik eerder in Hardenberg heb gespot met een dame erin (nu een man)
Gisteren over de Schelmse weg in Arnhem een groene zien rijden. Kon net de uitvoering niet zien..